Stress!

Snart är det dax, påsk och dax för att dra till stugan om en vecka =) Hur underbart som helst! ...... MEN jag känner värsta stressen. Tentaångest delux! Jag vill verkligen inte skriva tenta, varför lägger de alltid in tentor efter påsken, julen osv? Skulle det inte vara bättre om vi hade fått göra bort tentan före ledigheten? Nu får man ju inte vara ledig även om man är ledig. Less! Dax att återgå till pluggandet!

Tanken var att jag skulle skriva ett lite trevligare inlägg än detta om helgen uppe i stugan men de har jag helt enkelt inte tid med. Som sagt.. LESS!

Dagens video: Bruce Springsteen- Outlaw Pete

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kan göra en sammanfattning av stughelgen eftersom jag var med:

Lördag; städade ur stugan, bastu, grillad entrecoté till middag, din pappa bet sönder en tand trots det möra köttet.

Söndag: din pappa körde sönder traktorn, du körde ihjäl din skoter, din bror fick beställa bärgare till bilen och vi fick packa ihop oss alla i våran bil, din mamma glömde mobilen i stugan vilket nog var det största problemet.

2010-03-25 @ 18:28:24
Postat av: Linda

Men det var en bra helg =)

2010-03-25 @ 19:21:36
URL: http://maggiemays.blogg.se/
Postat av: sofie

haha kul där Eva skrivit ;P..



annars håller ja starkt med om varför tentor alltid ska läggas så olägligt så man aldrig får slappna av. dock läser ja juh inge nu.men vet hur de var förr..

2010-03-28 @ 03:42:04
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0