Potatis o ännu mera potatis!

Oj! Hur ska dett gå? Jag är redan less.. Jag försöker tänka positivt med deprissionen smyger sig på vare sig jag vill eller inte och det är just de som är grejjen, jag vill verkligen INTE! Jag vill inte sitta o läsa om potatisar! Potatis Potatis Potatis!



Veckan efter påsk har jag tenta i Livsmedelsvetenskap och genom att bara läsa den meningen förstår ni kanske att tiden till att plugga inte riktigt finns. Jag tänkte inte sitta på skotern o plugga potatisar, det är inte skolan värd! När det väl är påsk har jag för hoppningsvis iaf. kommit fram till kapitlet om grönsaker, men om jag måste sitta och läsa om gurkor när solen skiner ute och jag mycket hellre åker pulka, blir man ju näst intill självmordsbenägen! När det är helte enkelt bara att bita i det sura äpplet (Som jag oxå ska läsa om), lägga bort datorn och läsa lite mer om potatisar! Då behöver jag inte göra det till påsk. För det närmar sig, bara 20 dagar kvar tills det är dax att bege sig uppåt =)

Dagens Video: Rolling Stones- Satisfaction


Kommentarer
Postat av: sofie

haha;D nä sånt tillåter inte jag heller under påsken! kun 21 dagar kvar :D längta längta.



ang. utbildningen.kan gott vara kanske en bra linje. men i luleå vill ja inte plugga i:P.. om det fins nån annanstarns så kanske man kan fundera på de till höst 2011. =)



2010-03-11 @ 16:14:49
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0