Fullt upp!

Jag har redan kommit av mig med uppdateringarna, men kan helt ärligt skylla ifrån mig med att jag har haft fullt upp de senaste dagarna! Jag har varit ledig både Torsdag och Fredag men vad hjälper det? Inte blir det någon tid över till att sitta o häng här vid datorn!

Jag har hunnit med två skidpass som tillsammans har tagit upp 3 timmar av mitt liv, ett core pass och en timmes klättring. Utöver det har jag mest bränt pengar! Jag har ju gått o blivit hälften till 50 och då behöver man ett par glasögon.. Ser smartare ut nu, Einstein själv =) Kanske inte jätte positivt? :P
Jag har "köpt" en kamera, eller jag fick den egentligen i födelsedagspresent men har inhandlat den nu! Ska ut o prova den i morgon när jag o Anders drar ut i storskogarna och åker skidor, fikar fika och njuter av livet! De har lovat finväder, oxå =)
Sista inköpet var nog det bästa =) Äntligen har jag tagit mig i kragen och köpt en pulsklocka med GPS! Nu kan jag enkelt följa upp träningen och allt sånt.. Gött Gött!

Jag har gjort många inköp men nog F%&n glömmer man det viktigaste! Hur kommer det sig att varje gång man går ut från toan tänker.. "Oj! nu är det dax att köpa toapapper" och när man en halv sekund senare kommer in vardagsrummet/ sovrummet/ köket är den tanken som bortblåst och man kommer inte ihåg att kladda ner det på någon typ av handlingslapp? Några dagar senare är man utan toapapper och krisen är nära, tur att hushållsrullen finns till och kan rädda situationen =)

Dagens Video: Tom Waits- "Sins of my father"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0