Fördelar med nackdelar!

Jag har haft en underbar helg med skidåkning och korvgrillning i solen! sen lite gofika oxå såklart =)
I Lördags packade jag o Anders väskan  och skidorna för att åka ut på isen o njuta av solen, ska inte säga mer än så utan endast presentera lite bilder från dagen. (Okay! Blev bara två bilder. Tog sån J&%la tid att ladda upp med mitt sega internet)

  

På kvällen var tanken att det skulle bli inflyttningsfest och det blev det =) Kankse inte lika mycket inflyttningsfest som tanken var från början men vi hade trevligt ändå. Från början var det 15pers som skulle komma men efter att folk blivit sjuka, inte vågade komma eftersom de endast kände mig och folk som valde att träna blev vi allt som allt 7 pers så det blev med att umgås i goda vänners sällskap istället, vilket inte är fel det heller =) 

    

Fördelarna med nackdelarna! Även fast alla inte kunde/vågade komma hade vi hur trevligt som helst, mer godis o chips åt oss och framförallt mindre städning dagen efter för mig =) Kunde lugnt sitta o titta på Vasaloppet på morgonen.

Dagens Video: Sophie Zelmani- "Oh Dear"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0