Då så, då var det dax!

Då var det dax att ta upp bloggen igen! Jag hade ju utlovat att börja om på nytt med ny adress o med nytt koncept, men eftersom jag inte vet hur man designar bloggen på ett snyggt sätt, vilket jag hade tänkt med den nya bloggen och sen för att jag inte har kommit på något nytt koncept som jag är helt nöjd med så kör jag på med det gamla, men det får gå det oxå =)

Det var väldigt nära att jag la ned, men eftersom jag tycker att det är roligt att läsa andras bloggar så tänkte jag att det kanske är kul för andra att läsa min blogg så ska jag försöka mig på att updatera rätt så ofta, iaf. någon gång i veckan!

Det "nya" livet i Ume!
Man skulle kunna säga att jag trivs som fisken i vattnet eller varför inte som Ragnar i Tjärn (Intärnt skämt). Det känns som att jag har bott in mig rätt bra nu, jag hittar till de viktigaste platserna dvs. IKSU, Universitetet, Intersport, Anders, Malin o Johannes och Maria. Jag har lyckats få mig ett jobb var annan helg på Intersport vilket är guld värt, jag kränger skor som aldrig förr =)

Med ett positit perspektiv vilket jag nu för tiden har på livet :P så blir det mycket cyklande och promenerande vilket jag gillar =) Oj vad slö man var förr o tog bilen överallt, nu när jag faktist måste cykla eller gå så tar man sig alltid ute litegrann även om det är kallt o jävligt! Gött Gött! Med det negativa perspektivet som ibland dyker upp i mitt "nya liv" så kan det vara förjävligt jobbigt med att cykla överallt när det är-30 ute, vilket jag tycker att det har varit mest hela tiden den här vintern! Kan det aldrig blir varmt? eller kanske sluta snöa iaf. man tar sig ju aldrig fram i djupsnö med den där j&(&la cykeln!!

Annars är väl allting är väl mer eller mindre som förr! Jag har kommit igång och tränar riktigt bra just nu, löpning, skidåkning, gym o så blir det ju klättring nu när jag bor här nere, det är hur roligt som helst och jag ser verkligen fram emot sommaren när det går att klättra ute =)
Den senaste tiden har det varit lite problem med att ta sig ut och konditionsträna, mycket pga. den här J%((la kylan och snön! "Tänkt positivt, Linda! Tänk positivt"- och det gör jag väl egentligen, jag gör som man ska och lever i framtiden för snart är det påsk, vilket betyder stugan, skoteråkning och SOL =) Fick precis veta att Sofie kommer i år! Jätteskoj =)


Okay! Ska inte dra ut allt för mycket på mitt första innlägg på en evighet och avrundar här- I morgon blir det bland annat lite tankar om mina Coca Cola laster! See ya!

Jag har flyttat på mig och livet har blivit lite annorlunda med viss saker är konstant!
Dagens Video: The Gaslight Anthem & Bruce Springsteen "The 59'th sound"

 

 


Kommentarer
Postat av: sofie

så bra du kommit i gång igen , det vart juh bra inlägg som alltid :D ser frammeot påsken nu =)

kraam

2010-03-01 @ 15:03:07
URL: http://oneofme.blogg.se/
Postat av: Elin

härligt linda. :) ska bli kul å läsa här så man har lite koll på vad som händer i ditt liv i umeå men hoppas få hem dig snarast möjligast! kram!

2010-03-01 @ 15:41:32
URL: http://elinps.blogg.se/
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka =) Eller vad man nu säger, trevligt att du bloggar igen i alla fall!

2010-03-01 @ 23:59:40
URL: http://heehall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0