Våren är här =)

Våren verkar ha hittat hit! Det är härligt väder ute och värmen har kommit hit, helt underbart =) Vägarna har tinat fram så det börjar bli riktigt fint löpträningsföre! Är smått förkyld nu men längtar efter att få nöta mil efter mil efter mil efter mil i solskenet o vårvärmen. På tal om vårkänslor! Idag när jag cyklade hem från jobbet luktade det grillning på en hel del ställen, nog är det dax för grillpremiär snart =)

Jag har mycket att se fram emot =) Jag o Anders har planer på att åka till Marsfjället under Valborg och gå på tur. Boendet blir i någon fjällstuga, är inte allt för sugen på att vintertälta. Kan bli lite kallt på nätterna, eller hur Malin? Jag ser fram emot orienteringssäsongen som rätt snart ska ta o dra igång. Synd bara att inte Anders kan springa :/ Jag hann med några få tävlingar i fjol men i år ska det bli ändraingar på det och en massa mer skogslöpning för min del.

Livet leker för mig just nu! Lyckligaste tjejen i världen =)

Dagens video: Bruce Springsteen- Glory Days

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0