Hittat en ny drog!

Det finns saker som är enormt beroendeframkallande. Ni är alla medvetana om mitt Cola-Ligt beroende, fruktansvärt gott och jag hamnar längre och längre ner i träsket, jag lovar snart ska jag ta tag i det =)
Ni kankse oxå har koll på att jag älskar att träna, skulle nästan vilja säga att jag är beroende även av detta, eller det är jag! Det finns ingenting som kan slå en lång löprunda, cykeltur eller varför inte ett skidpass ute i solen. Endorfinerna sprutar i takt med hjärtslagen.. Helt underbart gött!

Sen har vi då Bossen själv, ni vet Brucan sprängsteen! Vet inte hur jag ska förklara grejjen men kan nog säga att jag är beroende av denna karl. Det känns fruktansvärt tomt nu när det inte blir någon konsert i sommar. Jag kommer inte bara att sakna musiken och konserten i sig, utan även köandet och hela gänget. Vi har haft mycket roligt sittande ihop =) Brännbollsmatcher, frisbeegolf och även en del wiengummihöga stunder!
Tur att jag har en hel del Bruce musik att trösta mig med!




Nu har vi då min nya drog eller mitt nya beroende: Kanel! Jag har det till allt, på havregrynsgröten, i filet, i Lindas "efter gymet banangegga"- Just nu vet jag inte hur jag har överlevt 25år utan att överkonsumera denna gudomliga krydda. Det känns som om jag äntligen har hittat hem i livet!

Dagens Video: Brucan Sprängsteen- Twist and Shout (Ullevi 2008)


Kommentarer
Postat av: Malin

Kanel är en underbar krydda. Prova sätt det i lunch och middagsmaten också, passar riktigt bra i kycklingwok.

2010-04-15 @ 23:29:00
URL: http://heedhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0