Bästa veckan på året!

Ja! Då var påsken över och fort gick det. Snabbt och smärtfritt, alldelles för snabbt, jag åkte dit och sen åkte jag hem. Inte var jag speciellt utvilad heller utan mest trött och ännu mera trött! Ni ska inte fatta fel nu, vi hann göra hur mycket som helst under dessa sju dagar och roligt hade vi =)

Vi har hunnit med:

Fisketävling
som Anders lätt tog hem med sina 37 småmörtar. Jag satsade mer på solningen den stund som den tittade fram mellan målnen den dagen, man ska ju inte överanstränga sig!

Skoteråkning När vi (vi och vi.. Pappa och Bosse) väl fått min skoter att gå och sen fått den att inte gå av sig själv blev det några skoterturer till bland annat Djupträsk och Tjärn (Fisklösträsk enligt vissa, men jag vet!).
Sen har Anders blivit frälst. Jag visste att det fanns vet ti den pojken =)

Tre rätters middag Sofie o Kocken fixade oss en trerättersmiddag som vette duga.. Gott Gott!
 
Pjeskispel Det började lite knakigt för oss i form av pulkaåkning där 50+ arna tog full fart i backen. Men vad ska vi göra? Mamma har ju sagt att jag ska ta det försiktigt i backen. Vi tog sedan tag i saken och fixa segern genom stabilt skytte, fiske och golfande- Vi är inte så mycket för sådana här fartiga grenar som pulkaåkning!

Banket Maten vi aldrig glömmer!

Solning Fokus under denna vecka brukar ligga på just solningen, det är viktigt att ha en rejäl gogglesbränna när man koimmer hem till stan =)

Skidåkning Anders har fört in något nytt otyg här till Pjeski under påsken. Han plockade fram skidorna! Nått som inte har sett ljuset i den byn på en evighet. Måset väl erkänna att det var rätt trevligt att uppleva naturen utan motorljudet och avgaslukterna från skotern. (Skotern! Jag älskar dig fortfarande)

Det var en kort sammanfattning av påsken! En ännu kortare skulle vara: Vi kom vi sågs och vi hade det underbart skoj =)


Dagens video: Jimi Hendrix - "All along the watchtower"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0