Planer!

En del har stora planer och drömmar i livet! som att vinna Idol, bli fotbollsproffs eller kanske VD på något stort företag. Själv sträcker sig mina planer inte längre än till vintern då jag ska flytta till Ume för att bli Hemskunskapsläre, åka till Alperna o åka skidor i en massa pudersnö o så även en sväng till Björkliden/Riksgränsen! Jag är så sjukt skidåkarsugen just nu :-) Skidåkningen kanske bara är en dröm för tillfället! Men drömmar finns väl för att upplevas. NEVER GIVE UP ON A DREAM som jag brukar säga :-)
Jag brukar inte längta speciellt mycket efter snön eftersom jag kan vara lite negativ till det här med att sopa bilen o skrapa rutorna en smällkall Januaridag, men i år rör det mig inte i ryggen för jag vill bara åka skidor, skidor och ännu mera skidor!! Sen ska jag ju ställa av bilen när jag flyttar ner så behöver bara bekymra mig över att handla en sådan där härligt luddig sadelvärmare som alla tanter har..

   


Dagens Video: Bob Dylan & Mark Knoflper- Knockin' on Heavens Door


Kommentarer
Postat av: s

att bli VD för ett förteag kan stämma in med min dröm ;P..

men nu förstår ja inget? hemkunskaplärare? läser du inte till idrottslärare? hehe.. Ha de bra! kram

2009-10-01 @ 12:58:26
URL: http://oneofme.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag måste ju ha två ämnen för att bli lärare så ska bli Idrott/Hemkunskapslärare! Jag är klar med idrotten vid jul o börjar plugga Hemkunskapen då.



Kram Kram!

2009-10-01 @ 19:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0