Modegrejjer!

Vad har hänt? Har jag blivit en sån här modenisse eller gör jag bara som jag vill? Har upptäckt att jag visst gör sånna saker som är inne nu för tiden, en gång i tiden var jag anti allting som var inne o modernt men har upptäckt att jag har släppt lite på mina spärrar! Vad gör jag då som är inne? Jo! Jag spenderar en massa timmar på gymet varje vecka, vilket nu för tiden är väldigt inne. Jag fösöker däremot att hålla mig ifrån att vara helt inne. Jag tar ju inte på mig något litet linne som kostar mer än det är funktionellt dvs. om du nu inte är ute efter att tuttarna ska trilla ut förståss?! Nu finns det även andra orsaker än min underställströja och trasiga tights till att jag inte passar helt in på gymet, jag brukar ju ofta gå därifrån svettig och trött. Om man nu skulle bli svettig på gymet, är man äcklig då och inte välkommen igen? Varför betala 360kr i månaden får att gå dit och visa upp sig? Fast å andra sidan om du inte kommer med i Idol måste du ju visa upp dig någon annan stanns. Vart ska jag då visa upp mig eftersom jag svettas o är äcklig på gymet? Kanske in skogen bland alla Tomtar o Troll.... Jag tror att det passar mig!

På tal om idol och tomtar o troll! Jag har som börjat kolla på detta program o frågan är då varför jag kollar? Visst är vissa riktigt duktiga o det är rätt skoj att se :-) Men inte finns det någon stanns samma klass som hos tomtarna o trollen så som Keith Richards (Trollet) eller Mick Jagger (Tomten)... Jaja man måste ju variera lite ibland så då får man väl tränga in lite Kevin Borg ibland! 

Dagens Video: The Who- Pinball Wizard


Kommentarer
Postat av: Malin

Kul och tänkvärt inlägg!



Men du...Kevin Borg var ju förra året =P



2009-10-18 @ 00:51:41
URL: http://heedhall.blogg.se/
Postat av: Linda

JO! Jag vet men jag kan inte namnen på de som är med i år :P och så var ju Kevin med litegrann i Fredags!

2009-10-18 @ 21:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0