Oj vilket mörker!

De är som rätt svart ute just nu! De är ju hur mörkt som helst, känns som natt hela tiden. Inte konstigt att man bara vill sova, 10 timmar/natt är vad som behövs o så kanske en powernap på dagen om jag har tid! Nu vill jag bara att snön ska dyka upp. Jag behöver ljuset o skidåkningen =) Solen vart försvann du? o snön när tänkte du dyka upp? Jag vill åka skidor utförs o på längden o så en massa skoter o grejs! Snö o sol.. Ja Tack =)

Nu är det bara ute det är ett mörker för annars leker livet =)

Jag vet inte vad jag har fått för ryck! Men det kanske är så att jag känner att jag vill starta nått nytt sorts liv när jag flyttar ner till Ume, inte någon radikal förändring lär ju ske men en annorlunda (iaf. för min del) idé som jag fick nu när jag var nere i Ume var att jag ville börja dansa! Jo! Precis denna stela o orytmiska fotbollspelare har fått för sig att börja dansa :P Nu snackar vi cool dans, inte balett eller nått annat tjafs!

Jag blev väldigt insperaread av att kolla in Michael Jackson på youtube! Han är väldigt inspererande men jag känner att utförandet kan bli väldigt svårt =) Men drömmen är att jag ska kunna dansa som de här gänget i Michael Jackson tributen! De hade som varit skoj :P

Dagens Video:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0