Over and Out!

Nu har jag funderat och beslutet är fattat! Känns som om det är dax att ge upp mitt bloggande för ett tag :/ Jag anser att en blogg ska vara relativt updaterad och jag är rätt seg på det just nu, inte för att det är tråkigt att blogga men mest för att jag har idétorka!

Jag kommer att låta bloggen ligga uppe eftersom jag har en del inlägg som jag är rätt nöjd över och jag kan roas av att läsa någon gång i framtiden! Livet går undan och blogg är ett rätt roligt sätt att minnas vad man har gjort inte gjort och funderat på att göra.
Det känns som om jag tar o gör en nystart i mitt liv nu när jag flyttar ner till Ume börjar plugga kärringämnet Hemkunskap och lever  Umeå studentliv med en massa cyklande, IKSU o gamla kompisar som jag inte delat stad med på länge =) LÄNGTAR! När jag då startar om livet ska jag även starta om med en ny blogg, ny adress, nytt upplägg och nya idéer! Har nån rolig idé som ska förvekligas i bloggen tror jag! Postar adressen här när det är dax! Håll koll i slutet av Januari =)



Vi har delat många fina stunder men nu är det över (For now)! Vi har skrattat, gråtit o levt livet! Vi har lidit oss igenom tunga stunder som rejäla paltkoman eller när jag plågade mig genom en jul konsert med the refreshments, pinsamma stunder så som en bilsesiktning jag aldrig glömmer, men en mest har vi delat glädje =) Bruce Springsteen på Ullevi och stadion, många fina stunder i stugan, en MASSA bra musik och mycket annat!

Dagens Video: Greenday- Time of my life


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ser fram emot Januari! Av många anledningar, inte bara att du ska starta en ny blogg. Det är kul att läsa det du skriver, du har en så härlig ironi och så härliga sätt att uttrycka dig på när du skriver=)

2009-11-24 @ 20:23:03
URL: http://heedhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0